REVIEW: Βαση Μεικ Απ & Πουδρα μαζι Ideal Flawless /Avon

Hello girls!! Σ αυτο το ποστ θα σας μιλησω για μια πουδρα που εχει ενταχθει πλεον στην καθημερινη μου ρουτινα!! Οταν θελω να χρησιμοποιησω πουδρα το χερι μου πηγαινει αυτοματα κατευθειαν σ'αυτην!!

Ειναι 3 σε 1 δηλαδη καλυπτικο,μεικ απ και πουδρα που σημαινει οτι δεν χρειαζεται να βαλω προηγουμενως βαση κατι που μου λυνει τα χερια τις μερες που βιαζομαι.

Απευθυνεται σε ολους τους τυπους δερματος και εγω που εχω λιπαρη επιδερμιδα δεν μου εμφανιζει γυαλαδα ουτε ''τρεχει'' στο προσωπο μου μετα απο καποιες ωρες οπως κανουν αλλες πουδρες.

Εχει αρκετα μεγαλη διαρκεια και αν βαλω και βαση εχει ακομη μεγαλυτερη.

Αν εχεις-οπως εγω, σπυρακια δεν θα τα καλυψει πληρως ομως και παλι η καλυψη που προσφερει αυτη η πουδρα ειναι αρκετα καλη.

Εχει Δ.Π. 15 κατι που της δινει ακομα ενα +

Κυκλοφορει σε πολλες αποχρωσεις αναλογα με τον τονο της επιδερμιδας σου.Εγω εχω την Ivory που ειναι και η πιο ανοιχτη.

Τελος, της δινω ακομα ενα + για την υπεροχη,πρακτικη συσκευασια της που ειναι πολλη γερη,δεν περναει τιποτα μεσα,εχει καθρεφτη και ενα πολυ πρακτικο συρταρακι για να κρυβεις το σφουγγαρακι.

Οπως καταλαβατε την προτεινω σιγουρα, αφου ειναι μια υπεροχη πουδρα.!! Εχει αρχικη τιμη 22 ευρω ομως στους καταλογους της Avon την βρισκεις συνεχως σε προσφορα στην μιση τιμη.
Θα την δοκιμαζατε? 'Η την εχετε δοκιμασει?
Θα χαρω πολυ να δω τα σχολια σας!!
Μεχρι το επομενο ποστ...


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου