Review of the day: Avon Βαση για Σκια^^

Hello girls!! Ειμαι εδω με ενα ακομη review post & αυτη τη φορα θα σας μιλησω για ενα προιον που χρησιμοποιω καιρο και με εχει βοηθησει πολυ στο μακιγιαζ μου. Γενικα δεν ειμαι απο τις κοπελες που βαφονται συχνα ή εντονα αλλα οταν το κανω θελω το αποτελεσμα να ειναι αψογο...!! 

 Σιγουρα ολες θα εχετε ακουσει για τα προιοντα μακιγιαζ της Avon τα καλυτερα σχολια και οχι αδικα.Εχει μια πολυ μεγαλη γκαμα προιοντων και σπανια να με εχει απογοητευσει κατι. Ετσι,προσθεσα στη λιστα με τα αγαπημενα μου και την βαση για τις σκιες της.

 Ερχεται σε μια κομψη,γυαλινη συσκευασια (3 g ) , εχει καπως πυχτη συσταση αλλα απλωνεται ευκολα,γινεται ενα με το βλεφαρο μου και ακομη κι αν δεν την χρησιμοποιησω για να απλωσω μετα την σκια,την χρησιμοποιω για να δωσει φως στο βλεμμα μου.


Οποιαδηποτε σκια εχει πολυ καλη διαρκεια εαν εχω εφαρμοσει πρωτα αυτην τη βαση και δεν μου εμφανιζει λιπαροτητα.!!

Το μονο κακο που εχει ειναι πως οταν παει να τελιωσει σαν να χαλαει η συσταση της και δεν μπορω να την βγαλω.


Η αρχικη τιμουλα της ειναι 10 ευρω αλλα την βρισκετε στους καταλογους της Avon συχνα σε προσφορα.






Τι λετε? Θα την δοκιμαζατε?Ή την εχετε δοκιμασει? Πιο ειναι το προιον που δεν χορταινεις να χρησιμοποιεις?
Θα χαρω πολυ να δω τα σχολια σας!! Μεχρι το επομενο post...





Σχόλια