Pharmagoods Lip butter Haul

 Αν ξοδευω πολυ γρηγορα ενα προιον,αυτο ειναι το λιπ μπαλμ. Ειναι αναποσπαστο κομματι της καθημερινοτητας μου και υπαρχει παντα τουλαχιστον ενα μεσα στην τσαντα μου. Ετσι προσθεσα μερικα ακομη στην συλλογη μου μιας και εκεινα που χρησιμοποιουσα οδευουν προς το τελος τους.


1. Lip butter KORRES mandarin pink. Περιεχει βουτυρο καριτε, φυτικό κηρό Ηλίανθου και ελαιο μανταρινιου που τονωνουν και ενυδατωνουν τα χειλη. Καθως το μυριζω δεν μου ερχεται καποια συγκεκριμενη μυρωδια,εχει μικρα στρασακια και ωραια υφη πανω στα χειλη. (spf 15)


 2. Chap stick lip balm classic. Μυριζει εντονα μεντα,εχει υπεροχη βελουδινη υφη και προσφερει super ενυδατωση . Το λατρεψα.

3. Το αντιστοιχο λιπ μπαλμ της ιδιας εταιρειας,εχει αρωμα κερασι και μυριζει-αν θυμαστε,ακριβως οπως ενα σιροπι για τον βηχα με κερασι.

4. Neutrogena στικ χειλιων. Περιεχει καστορέλαιο, κερί μέλισσας, κερί από το μεξικάνικο φυτό Candellila και Νορβηγική φόρμουλα.  Το βρηκα σε προσφορα 1+1-το δευτερο το εδωσα στην μαμα μου. Εχει ουδετερη μυρωδια και ωραια υφη.

Κανενα απο αυτα δεν εχει χρωμα!!

Το ηλεκτρονικο φαρμακειο pharmagoods προσφερει ενα συστημα ποντων επιβραβευσης. Αναλογα με τους ποντους που εχεις συγκεντρωσει κερδιζεις και καποια εκπτωση!!

Εχεις δοκιμασει καποιο απο αυτα? Εχεις καποιο δικο σου αγαπημενο να προτεινεις?
Φιλακιαα
<3 

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου